Magazine Aan het werk

In de themasessies van Midden IN Delfland komen onderwerpen aan de orde die spelen in meerdere experimenten. Dit keer vestigen we onze aandacht op de consument.

Een groot deel van de landbouw produceert voor consumenten ver weg. Als tweede exporteur van agrarische producten speelt Nederland een internationale rol. Tegelijkertijd spelen vraag naar herkomst van het eten en het terugdringen van foodmiles een groeiende rol bij veel consumenten. Ook recreatie is een groeiend product binnen de landbouw.

In de directe omgeving van Midden-Delfland wonen meer dan 2 miljoen potentiële klanten; enorme kansen voor afzet en binding met de (stadse) consument. Maar wie zijn die consumenten eigenlijk?
Langs welke kanalen kun je de consument van vandaag en morgen bereiken, hoe distribueer je je producten en bovenal: hoe houd je je klanten aan je verbonden, voor langere tijd?

Deze en andere vragen pakken we op 18 januari bij de kop. In de themasessie gaan we in gesprek met elkaar en met een aantal ervaren ondernemers van buiten Midden-Delfland die deze vraagstukken ieder op hun eigen wijze hebben opgepakt en opgelost.

Welke vragen heb jij?
Vraag jij je af hoe je de consument bereikt? Ken jij goede voorbeelden die we tijdens deze avond kunnen delen? Laat het ons weten via een mailtje naar [email protected]

Praktische informatie
De themasessie duurt van 19:00 tot uiterlijk 22:00 uur en vindt plaats in de Delflandhoeve, Schieweg 166, 2627 AS Delflt. www.delflandhoeve.nl

Ben jij er bij? Geef dan direct een seintje!
Meld je aan middels een mail naar [email protected].

We zien uit naar je komst! Het MIND-team

Behoefte aan meer info?
Kees Boks | [email protected] | 06-485 64 828
Meer informatie op www.middenINdelfland.net, of via [email protected]



Pin It on Pinterest