Innovatiepact 3

Een imagoprobleem als sector? Problemen om klanten uit te leggen waarom jouw onderbouwde idee toch ècht goed is? Ontbreekt het aan actie om een benodigd doel te bereiken? Strategisch communicatieadviseur Koen Thewissen verzorgde tijdens een event van Greenport West-Holland en SIGN een masterclass over het vermarkten van duurzaamheid. Thewissen vertelde over vijf aandachtspunten in communicatie die ervoor zorgen dat we (n)iets doen. Deze vijf aandachtspunten zijn in vrijwel alle thema’s toe te passen. Daarnaast waren er pitches over producten met meer inhoudstoffen.

Indien je niet in de gelegenheid was om aanwezig te zijn, kun je de masterclass van een uur hier nog terugkijken.



Pin It on Pinterest

logo-greenport-west-holland
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.