Fleur Vogels is onlangs gestart bij het communicatieteam van Greenport West-Holland. Ze zal zich onder meer bezighouden met content voor de social media, met de Update en met enkele projecten. Fleur wordt gedetacheerd door The Young Digitals en was al eerder betrokken bij de communicatie van de Greenport. Ze volgt Emilio op, die wegens privéomstandigheden helaas afscheid moest nemen van de Greenport.
Kun je kort iets vertellen over jezelf?
“Ik ben Fleur Vogels en ik ben 28 jaar. Sinds 2 jaar woon ik samen met mijn vriend in Hendrik-Ido-Ambacht. Ik ben 3,5 jaar werkzaam als contentmarketeer bij The Young Digitals, waarbij ik al vrij snel Greenport als project kreeg. Naast mijn werk ben ik gek op lezen (favoriete genre: thrillers), creatieve dingen doen en ga ik graag uit eten.”
Waarmee ga je je bezighouden bij Greenport West-Holland?
“Komende tijd zal ik verschillende contentwerkzaamheden op mij nemen. Deze bestaan uit het beheren van de contentkalender en content maken en plaatsen op onze socialmediakanalen: LinkedIn en Instagram. Tenslotte zal ik aanhaken bij een aantal projecten waarbij ik kan ondersteunen met contentcreatie.”
Hoe kijk je aan tegen de tuinbouw?
“Voordat ik voor Greenport aan de slag mocht, was de tuinbouwsector vrij onbekend terrein. Toch was ik altijd heel nieuwsgierig wat er binnen kassen gebeurde wanneer ik langs deze lichtgevende gebouwen reed. In de tijd dat ik voor Greenport content heb gemaakt heb ik, dankzij enthousiaste experts, bij sommige bedrijven een kijkje in de kassen gekregen en heb ik al veel geleerd over verschillende thema’s. Ik kijk dan ook met veel plezier uit naar wat er komende tijd op mijn pad gaat komen.”