De Honorair Consul-Generaal van Turkije, de heer Joost Peters, nodigt u van harte uit om van 1 tot 4 december 2015 deel te nemen aan de GROWTECH handelsmissie naar Antalya. De missie is voor relaties en ondernemers die actief zijn in de Nederlandse Land- en Tuinbouwsector.
Programma:
Dinsdag 1 december
– Vlucht naar Antalya vanaf Schiphol (inclusief transfer naar het hotel)
– Kennismaking en briefing
– Welkomstdiner
Woensdag 2 december
– Beursbezoek aan Growtech Eurasia
– Bezoek aan GarantiBank
Tijdens dit bezoek wordt informatie gegeven over:
· Land- en Tuinbouw sector Turkije
· Financieringsmogelijkheden voor de Land- en Tuinbouwsector
– Diner
Donderdag 3 december
– Beursbezoek aan Growtech Eurasia
– Individuele matchmaking (indien gewenst)
– Bedrijfsbezoek
– Afscheidsdiner
Vrijdag 4 december
– Vlucht naar Schiphol (inclusief transfer naar het vliegveld)
Kosten voor deelname
De kosten voor de handelsmissie bedragen per deelnemer: €1.485,- inclusief reis- en
verblijfkosten, dinerkosten, transfer luchthaven, vervoer tijdens het programma* en
entreetickets voor de Growtech Eurasia. Kosten voor lunch tijdens het verblijf zijn
voor eigen rekening.
Aanmelden
Wilt u deelnemen aan de handelsmissie naar Antalya? Klik dan hier zodat u het formulier
kunt invullen. U kunt zich aanmelden tot en met 9 november 2015.
Paspoort en visum
U dient in het bezit te zijn van een geldig(e) paspoort of identiteitskaart en een visum.
Uw paspoort of ID kaart moet nog zes maanden geldig zijn op de dag dat u aankomt
in Turkije. U kunt het visum aanvragen via https://www.evisa.gov.tr/nl/.
Vragen
Heeft u vragen over de handelsmissie? Neem dan contact op met Joni van Loon,
manager HCG Turkije, via joni.van.loon@hcgturkije.nl of 06-83632001
Doel van de Handelsmissie
– Kennismaking met de Land- en Tuinbouwsector in Turkije;
– Ontdekken en creëren van nieuwe marktkansen voor Nederlandse bedrijven door het ontmoeten van potentiële zakenpartners in Turkije;
– Informatie over financieringsmogelijkheden specifiek gericht op de Land- en Tuinbouwsector in Turkije.