Innovatiepact 3

worldexpo

Bron: nieuwsbrief Westland Markteting

Ook Greenport West-Holland is goed vertegenwoordigd op de World Expo in Milaan, die nog tot en met 31 oktober duurt. In de maand september was er op een aantal momenten een prominente Westlandse inbreng. Tijdens het seminar ‘The Tasty Pharmacy’, dat op 15 september heeft plaatsgevonden, heeft Rob Baan, directeur van Koppert Cress, voor een internationaal publiek het belang van goede voeding benadrukt. Op 25 september presenteerde Westlandse bedrijven zich tijdens het seminar ‘Smart Fresh Food Solutions’ dat aan de voedselproductie gewijd was. Ook voor de logistieke kant van de voedselproductie vraagt de regio aandacht in Milaan. Door meer gebruik te maken van het spoor kan transport multimodaal worden uitgevoerd. Als showcase heeft er op 15 september een trein met Westlandse producten vanuit Keulen naar Milaan gereden. Het Holland Paviljoen in Milaan is feestelijk aangekleed door Anthura, Deliflor en Royal Lemkes. Zij hebben een bloemwerk laten arrangeren en de bezoekers aan het Nederlandse Paviljoen kunnen via ´storymail´ een virtueel boeket met persoonlijke boodschap naar familie, vrienden en kennis sturen over de hele wereld in maar liefst vier talen sturen. Ook de imposante kas op het Nederlandse paviljoen is van Westlandse origine en gebouwd door het Westlandse bedrijf Smiemans Projecten.
Westland kijkt met haar partners Provincie Zuid-Holland, Rotterdam, Den Haag en de MRDH terug op een geslaagde regiomaand.

phaelenopsis

 



Pin It on Pinterest

logo-greenport-west-holland
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.