De vraag ‘Wat eten we?’ stond tijdens Dutch Food Week 2019 (waarvan de Greenport founding partner is) centraal op ruim 1000 locaties door heel Nederland. Een belangrijke vraag in een tijd waarin de voedselsector voor vernieuwing en verandering staat. Dutch Food Week brengt het publiek dichtbij de hele voedselketen, van boer tot winkelvloer, om iedereen te laten zien hoe zij werken aan de ontwikkeling, productie en distributie van ons voedsel. Voorzitter Dutch Food Week Aalt Dijkhuizen: ‘Het doel is om bij te dragen aan een betere waardering van de hele voedselketen, van boer tot winkelvloer’. Lees verder op de website van Dutch Food Week
Lees ons laatste nieuws
Sierteelt slaat handen ineen richting 100% duurzaamheidscertificering
Realisatiepact Logistiek Knooppunt Mainport Rotterdam en omstreken: geen woorden maar daden!
Podcast over energietransitie in de tuinbouw
Bezoek aan Green Chemistry Campus en Protix
Workshop ‘Nieuwe Lunchcultuur op de Werkvloer’ tijdens event Vrouwen & Voedsel
Market Readiness Programma voor bedrijven die willen innoveren
Ik ben een Zuid-Hollander
Roadshow Hebei en Shandong na IPM Hortiflor in Bejing
Een (bio)diverse tuinbouw
Vijfde editie European Horticulture Congress in Boekarest
Symposium over samenwerken door collectieve innovatie
Stolk Brothers winnaar Tuinbouw Ondernemersprijs 2024
HortiHeroes masterclasses op 21 en 22 maart 2024
Greenport West-Holland partner in Europees project versnellen transitie naar hernieuwbare energie
Greenhouse energy shift: accelerate the transition to renewable energy
Weerbare sierteeltsector
Interview over gezondheid
‘Greenport denkt en werkt actief mee aan sterk tuinbouwcluster in Marokko’
Het Greenport-team stelt zich voor: Martin van der Hout
Tuinbouwmonitor Zuid-Holland gepubliceerd