Greenport Horti Campus

Communicatie

De Greenport kan niet bestaan zonder de achterban. Het informeren van overheden, ondernemers, onderwijs- en onderzoeksinstellingen zien we dan ook als een grote taak. Dat doen we onder meer met de digitale nieuwsbrief Update, persberichten, nieuws op de website en de inzet van social media.

Nieuwsberichten

Meerdere keren per week plaatst de Greenport nieuws op de website. In 2016 ging het in totaal om 168 berichten. Een aanzienlijk deel daarvan is geschreven door het Projectteam van de Greenport, vaak op basis van informatie van het Programmateam. Daarnaast plaatst de Greenport met enige regelmaat berichten van betrokken partners door.

Social media

De Greenport is zeer actief op social media:

• Op ons twitteraccount @greenportwo plaatsen we een aantal maal per week nieuwsberichten en links naar relevante publicaties.
  • De Greenport een eigen LinkedIn-bedrijfspagina. Hier vindt u links naar nieuwsberichten op onze eigen site.

Filmpjes

Op het YouTube-kanaal van de Greenport vindt u filmpjes van en over ons, waaronder de interviews van dit jaarverslag. Een greep uit de filmpjes van 2016:

Verslag Jaarevent 2016

Verslag Meet & Greet Energie

Verslag Smart Fresh Tour

Verslag World Food Day

In 2020 is 750 hectare van het teeltareaal in Greenport gemoderniseerd.